sobota, 5 grudnia 2015

Drogi Święty Mikołaju

Nie pisałam do Ciebie listu od bardzo dawna. Jak ci się tam wiedzie na Biegunie Północnym? Mam nadzieję, że elfy nie marudzą, a Ty dostałeś listy tylko od grzecznych dzieci. 
Przez cały rok byłam grzeczna, przynajmniej się starałam. To będzie krótki list, wiem że jesteś zabiegany. Wiem, że dzieci na całym świecie proszą cię o najróżniejsze prezenty, sama też przygotowałam krótką listę. 

W tym roku proszę o:
* bibliotekę wielką jak ta którą Bella dostała od Bestii
* płaszcz Jedi i ombre miecz świetlny
* przepustkę do Howartu (i cały ekwipunek)
* kucyka (może być jednorożec)
* smoka
* nieograniczoną wejściówkę do kina
* ciepłe skarpetki
* domek w Shire
* jeden pierścień by wszystkimi rządzić
* pelerynę niewidkę
* deskolotkę
* TARDIS
* Gilberta Blythe
* Bugatti Veyron Super Sport
* prywatną wyspę
* fabrykę czekolady
* Transformersa



Wiem, że proszę o wiele. Wiem, że pewnie nie wszystko da się od razu załatwić, ale nie martw się. Jajko Niespodzianka też wystarczy.

Pamiętaj by się dziś ciepło ubrać, nie pić za dużo mleka bo Cię brzuch rozboli i nie zgub Rudolfa! 

Trzymaj się Mikołaju,
Do następnego razu!
Kama


A o co wy poprosilibyście Mikołaja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia