sobota, 2 grudnia 2017

Festive Christmas Book Tag [BLOGMAS DZIEŃ 2]

Dziś zaczynamy Blogmas na całego. Mój blog sfokusowany jest na książki, więc pozwólcie że ten cykl "za dużo postów na jedna osobę" rozpocznę od świątecznego, książkowego Tagu.


Oryginalnie ten tag został stworzony przez GirlReading, ja go tylko przetłumaczyłam.
Ok, więc 8 punktów, 8 odpowiedzi.
Zapraszam:

1. Fikcyjna rodzina z którą chciałabyś spędzić święta



Ciężko mi sobie wyobrazić inną rodzinę, poza swoją, z którą chciałabym spędzić święta tak bardzo jak z rodziną Weasleyów. Nawet w najgorszym dla nich czasie (co widać na gifie) umieli znaleźć w sobie radość. Kochali się ponad wszystko i mieli dużo tej miłości także dla innych.

2. Książkowy przedmiot, który chciałabyś otrzymać w prezencie

Przydałby mi się Zmieniacz Czasu z Harry'ego Pottera. Czasami mam problem z zarządzaniem czasem, szczególnie podczas Blogmas... gdybym miała taki Zmieniacz, byłabym w stanie ogarnąć wszystko dużo łatwiej. No i dużo więcej czasu na czytanie.

3. Fikcyjna postać, która idealnie sprawdziłaby się jako elf



Levi z Fangirl. Ponieważ to taki dobry i uczynny chłopak o złotym sercu. Do tego jest zabawny i na pewno dogadywałby się świetnie z innymi elfami.

4. Dopasuj książkę do piosenki świątecznej

To było trudne bo nie chciałam iść w oczywistość jaką jest "All I Want for Christmas is You" i Gilbert Blythe, ale...


Można wybrać coś innego?

5. Bohater którym byłaś rozczarowana i powinien znaleźć się na Liście Niegrzecznych


Niepopularna opinie, ale ja kiedyś lubiłam Tamlina z Dworu cierni i róż Sarah J. Maas. Nawet mu kibicowałam. Ale mi podpadł już na początku 2 tomu. Teraz szczerze mnie skręca, gdy o nim myślę.

6. Książka lub bohater który zasługuje na więcej miłości i uznania i na pewno zasługuje na miejsce na Liście Grzecznych


Noah Czerny z serii Król Kruków Maggie Stiefvater to taki cinamon roll, którego chce się przytulić. Niestety tak wielu o nim zapomina. Noah zasłużył na wszystko co najlepsze, na duuuuuużo miłości.

7. Okładka książki która idealnie wpisuje się w świąteczny klimat


Gwiazdkozaur Toma Fletchera bo jest tu absolutnie wszystko. I błękit i biel. Jest złoto, a po ściągnięciu obwoluty piękna czerwień. Gdybyście chcieli zobaczyć jak to wygląda z bliska, zapraszam do mojej recenzji, gdzie są zdjęcia pokazujące to z bliska. 

8. Książka lub seria którą kochasz tak bardzo, że chcesz by wszyscy znaleźli ją pod choinką, żeby przeczytali i pokochali tak mocno jak ty!
 
Patrz punkt wyżej.

Absolutnie niesamowita opowieść w super świątecznym klimacie którą niesamowicie pokochałam. Pełną recenzję zamieściłam w tym tygodniu, link punkt wyżej. Po prostu magiczna rzecz! Nie tylko dla dzieci!



Czujecie już zbliżające się Święta czy jeszcze za wcześnie? Mam nadzieję, że moje Blogmasowe posty troszkę wprowadzą Was w świąteczny nastrój.

Pamiętajcie że to Tag, więc nominuję Was wszystkich. Róbcie go na blogach, vlogach, w komentarzach (tylko dajcie mi później znać!).

Jutro trochę pośpiewamy!

Dni do Świąt:
Podoba Ci się to zdjęcie? Daj lajka

8 komentarzy:

  1. Na pierwsze pytanie odpowiedziałabym chyba podobnie. :D
    Taki prezent to byłaby fajna rzecz. XD
    Mam ochotę poznać Tamlina z tej trzeciej części. xdd
    Noah z "Króla Kruków" jest naprawdę bardzo ciekawą postacią. *_*

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałaś Pana Lodowego Ogrodu? Odpowiedź na drugie pytanie to "cyfral" z tej powieści. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! ''Gwiazdkozaur'' rzeczywiście ma piękną i świąteczną okładkę. Muszę ją mieć na swojej półce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam identycznie w przypadku Tamlina :D
    Ostatnio to taki Zmieniacz Czasu strasznie ułatwiłby mi życie.
    Kocham serię Akademia Wampirów i polecam ją każdemu, choć niektórych już samo słowo "wampir" odstrasza, ale mimo to uważam, że to świetnie napisana seria z humorem i wartką akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnay post, bardzo ciekawy tag :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł! Zgadzam się co do Noaha. To jeden z moich książkowych crushów, szkoda że jest trochę taki niewyraźny...

    Pozdrawiam:)
    www.ebookoholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Such intelligent work on the subject and ideal way of writing here. I am really impressed!
    Clutch Plate Springs

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia