piątek, 19 stycznia 2018

Ekranizacje 2018

Nie wiem ja wy, ale ja podchodzę do ekranizacji książek z dystansem. Zawszę się boję tego co zrobią z moimi ulubionymi powieściami.Z drugiej strony bardzo lubię je oglądać i czekam na każdą informację o przeniesieniu ksiazki na duży ekran. Dziś mam dla was listę filmów na które najbardziej czekam. 


Nie wymieniam wszystkich ekranizacji, głównie te którymi sama jestem najbardziej zainteresowana. 
Mam nadzieję, że ta lista zmobilizuje Was do sięgnięcia po te lektury!

Cudowny chłopak - 19 stycznia


PREMIERA DZIŚ! Jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier tego roku. Absolutnie fantastyczna książka, piękna i ważna historia o małym chłopcu dotkniętym paskudną chorobą, który musi stawić czoła światu.

W roli głównej Jacob Tremblay, który zachwycił mnie w Pokoju. Poza tym Julia Roberts, Owen Wilson. Reżyserem jest Stephen Chbosky, który tworzył też scenariusz, a który napisał książkę Charlie i który tworzył też scenariusz do tego filmu z Emmą Watson.

Jeśli nie widzieliście jeszcze zwiastuna, to radzę najpierw jednak przeczytać książkę.


Moja recenzja książki tu.

Więzień labiryntu. Lek na śmierć - 26 stycznia

 

Wprawdzie książek nie czytałam, ale już pierwszy film bardzo mi się podobał. Niestety opinie o książkach nie są najlepsze, więc ich czytanie sobie odpuściłam. Na film jednak czekam. Jako finał trylogii zapowiada się bardzo dobrze.



Każdego dnia - 2 marca


O tym filmie jest niesamowicie cicho. Do tego stopnia, że wiele osób (w tym ja) nawet nie wiedziało, że powstaje. To bardzo dziwne bo ta moda na filmy na podstawie książek YA powoduje że już same plotki wzbudzają emocja. 
Lubię Davida Levithana, podobało mi się Każdego dnia, a ta bardzo oryginalna tematyka powoduje, że musi to być ciekawy film. Łatwo to też popsuć, ale miejmy nadzieję, że tego nie zrobią.
Zwiastun zapowiada się dobrze.


Moja recenzja książki tu


Love, Simon - 16 marca

 

Jedna z moich ulubionych książek, której plany ekranizacyjne śledziłam od początku. Nie ukrywam, boję się tego filmu, ale z drugiej strony nie mogę się doczekać.Boję się, że przeholują (jak z 13 powodów) chcąc dodać elementy absolutnie niekonieczne, ale sam zwiastun na razie jest bardzo w porządku. Oby tak zostało.


Moja recenzja książki tu.

Player One - 6 kwietnia


Moja ulubiona książka 2015 roku, możliwe że jedna z ulubionych w ogóle. Z olbrzymim potencjałem, który można łatwo zaprzepaścić. Ale gdy ekranizacja spoczywa na barkach Stevena Spielberga a przy scenariuszu pracował sam autor powieści, można mieć wysokie oczekiwania. I takie też mam. Ten film musi być dobry, nie mogą tego zepsuć.
Zwiastun robi wrażenie:


Moja recenzja książki tu.

Gdzie jesteś Bernadette? - 11 maja (świat)


Film nie ma jeszcze plakatu, ani daty polskiej premiery. Ale myślę, że możemy spodziewać się czegoś dobrego gdy w filmie gra Cate Blanchett. Co ciekawe, książka nie jest normalną prozą więc to jestem bardzo ciekawa jak to wyjdzie.

Nie mamy zwiastuna, ciężko się o coś zaczepić, ale zachęcam do śledzenia newsów i przeczytania ksiazki oczywiście. Moja recenzja tu.

Mroczne umysły - 14 września


Książki nie czytałam, ale wiem, że ma w Polsce sporo fanów. Być może film spowoduje, że w końcu sięgnę po lekturę, chociaż jakoś bardzo mi nie zależy. Dla zainteresowanych zwracam jednak na to uwagę. Zapiszcie sobie w kalendarzu i czekajcie na zwiastun!

Ploteczki


Szukając informacji o ekranizacjach natknęłam się na kilka spekulacji. Podobno niżej wymienione filmy maja mieć premierę w 2018 roku, ale nic jeszcze nie wiadomo. Poczekamy, zobaczymy.

Konkurs

Bardzo przyjemna książka, która może okazać się niezłą komedią. W roli głównej Danielle Macdonald a jej matkę zagra Jennifer Aniston.

Wszystkie jasne miejsca 


Jedna z moich ulubionych książek YA. W sumie dziwne, ze dopiero się za jej ekranizację zabierają. W głównej roli podobno Elle Fanning. Moja recenzja książki tu.

The Hate U Give


Jedna z najgłośniejszych książek 2017 roku za granicą. U nas ma mieć premierę w tym roku. W filmie w główną rolę ma odegrać Amandla Stenberg znana m.in. z Ponad wszystko i Igrzysk Śmierci.

Do wszystkich chłopców których kochałam


Nie jestem wielką fanką tej książki, ale może film będzie lepszy. Podobno już klaruje się obsada, główną bohaterkę ma zagrać Lana Condor, którą możecie kojarzyć z X-Men: Apocalypse. Mam nadzieję, że wniesie w tę postać trochę życia i rozsądku, a może to być całkiem przyzwoita historia.

W śnieżną noc 

O tym filmie plotki krążą już jakiś czas. Na razie brak jakichkolwiek informacji, chociaż coraz głośniej mówi się, że zobaczymy go przed Świętami Bożego Narodzenia.


Ok, to wszystko co znalazłam.
Mam nadzieję, że większość z nich uda mi się zobaczyć w kinie.Teraz oczywiście wybieram się na Cudownego chłopaka

A wy na jakie ekranizacje najbardziej czekacie?
Moja lista to przecież nie wszystko.

Zachęcam oczywiście byście najpierw sięgnęli po książki, chociaż jeżeli to film Was zachęci to też dobrze.

Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia