wtorek, 2 czerwca 2015

Bookshelf Tour 2015 czyli wgląd w moje skarby!

Ostatnio odkryłam, że choroba na którą cierpię ma nazwę:





Ale dzisiejszy post będzie o czymś innym:



Zaraz zobaczycie moją półkę z książkami, ale zanim to nastąpi, kilka wyjaśnień. 

Wycieczkę podzieliłam na kilka sekcji. Połowa książek, które posiadam, to stare znaleziska, które były kiedyś własnością moich rodziców czy babci i bez bicia przyznaję, że wielu z nich nie czytałam (co też zobaczycie na filmiku). 
Nie wiem dokładnie ile książek posiadam. Najlepiej orientuję się w tych nowszych. Przypuszczalną liczbę możecie znaleźć TU, bo starałam się umieścić wszystkie książki na Goodreads. 

Na filmiku nie ma wszystkich moich książek, kilka jest pożyczonych, kilka rozstawionych w domu, w różnych miejscach. Na tym filmiku są książki, których stałym miejscem jest ta półka, a to w jakiej są kolejności i miejscu jest stanem na dzień dzisiejszy- TBR będzie się ciągle zmieniał.

Nie przedłużając zapraszam na BOOKSHELF TOUR!

(filmik chyba lepiej ogląda się na yt)

Dotrwaliście do końca?

Świetnie! To tyle na dziś!

Do zobaczenia niebawem!


4 komentarze:

  1. Super pomysł na filmik. Mój gust czytelniczy jest nieco inny, ale wiadomo, że to kwestia indywidualna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dotrwałam do końca! :D
    i też sądzę, że spoko pomysł ;)
    będziesz miała co robić w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Zapraszam na mojego bloga w celu wyrażenia własnej opinii.
    Jestem "świeża" w temacie, właściwie raczkuje , chciałabym się dowiedzieć czy warto abym postawiła pierwsze kroki czy lepiej usiąść i się nie pokazywać:D
    http://abypokochac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję całego filmiku nie widziałam. Jednakże twoje zbiory są imponujące. Pewnie i ja miałabym tyle książek gdybym się wzięła i zabrała je wszystkie z domu babci :D.
    Ach, i ja też choruję na tę chorobę :P
    http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia