poniedziałek, 1 czerwca 2015

Urodzinowy wpis informacyjny

Dzisiejsza notka jest wyjątkowa z kilku powodów.

Dziś kończę 24 lata.
Tak, tak... mam urodziny w Dzień Dziecka.
Tak, teraz jest fajnie, ale nie gdy masz 5 lat i wszystkie dzieciaki dookoła dostają prezenty w twoje urodziny, a ty jak idziesz do nich to nie.
Nie, nie dostawałam podwójnych prezentów.
Ale, za to wszyscy pamiętają tę datę, więc...


Jest to też 100 post na tym blogu, więc powody do świętowania są podwójne.


W związku z powyższym, dzisiejsza notka nie będzie o książkach, filmach i serialach, a o MNIE (ok, o tym blogu)

Zanim jednak przejdziemy do zmian i informacji jakie chcę wam przekazać, chcę wam Wszystkim podziękować za to, że tu jesteście. Może tego nie widać, ale wiem, że ktoś to czyta, dziękuję za każdy komentarz, czy to tu, czy na Facebooku czy w realu. Dziękuję za zaufanie i obecność.





A teraz...
OGŁOSZENIA.

Jak pewnie zdążyliście zauważyć, zmienił się wygląd bloga, ale oprócz szablonu pojawiło się kilka rzeczy, które mają wam ułatwić kontakt ze mną i przybliżyć wam mnie samą. Poświęćcie chwilkę na rozejrzeniu się w około.


Tutaj znajdziecie wszystkie potrzebne odsyłacze do miejsc w internecie gdzie jestem Ja. Obserwujcie, komentujcie, lajkujcie itd.


Wszystkie posty na stronie posiadają etykiety. Jeżeli szukacie czegoś konkretnego- tędy najszybsza droga.


Jeżeli kogoś czytam, to ten blog jest widoczny tu. Nie interesują mnie układy "obserwacja za obserwację" czy "komentarz za komentarz". Jeżeli się tu pojawisz, to znaczy, że ma to swoje podstawy.


Skróty do Goodreads stuff (link do mojego profilu pod banerem). Zachęcam też do zakładania własnych kont. Ja się uzależniła,



Obserwacje są mile widziane, bo zawsze będziecie na bieżąco, a ja sama będę miała lepszy wgląd w to, kto mnie czyta. Jeżeli jesteście w google+ to dajcie znać. Podobnie zresztą z Facebookiem (ponownie-link pod banerem)

Wiem, że dla wielu z was są to oczywiste oczywistości, ale chciałam raz na zawsze określić co i jak.

To tyle spraw wizualnych.

Przejdźmy do treści.

1.

Sprawę totalnie zawaliłam, ale wracam. Słowo harcerza, że co miesiąca będziecie otrzymywać notkę o filmach.
Ponadto:
Recenzje tego co widziałam w kinie.
Nadrabianie oscarowych zaległości.

Roczne wyzwanie filmowe znajdziecie się pod banerem gdy tylko uda mi się je odpowiednio przerobić.

2.

Zmieniam zasady. Za dużo czytam by cały BookNerd Challenge opierał się na notce, raz na 2 tygodnie. Postanowiłam bezpośrednio powiązać go z rocznym challengem z Goodreads (obecnie określiłam się na 30 książek, może zwiększę pułap)- jego statystykę znajdziecie po prawej. Każda recenzja książki będzie się pojawiać pod nazwą "BookNerd Challenge", zakładam, że będą to niezmiennie czwartki, co tydzień, ale różne są koleje losu.

Dodatkowo w linkach pod banerem znajdziecie "Wyzwanie książkowe 2015" (autorem jest czysta)


Ponadto z pewnością pojawi się wiele notek powiązanych z książkami, filmami i serialami, które nie są recenzjami.
Planuję zamieszczać też wpisy na różne inne tematy, ale nie oszukujmy się, że będą pojawiać się często- wystarczy spojrzeć na ostatnie publikacje.

To chyba tyle ogłoszeń na chwilę obecną. Wiem, że na wszystko mogliście sami zwrócić uwagę, ale uważam, że ten wpis był potrzebny. W dużym stopniu mnie samej, bo wiem, że jak go opublikuję, klamka zapadnie, a ja nie będę mogła się wykręcać.

Nie są to jakie radykalne zmiany, a wpis ten jest czysto informacyjny. Wiele rzeczy wychodzi w praniu, wiele pomysłów i zmian pojawia się z dnia na dzień, na co jestem całkowicie nastawiona.
To ostatnia tego typu notka w najbliższym czasie.

Tak więc, zapraszam was do dalszego czytania, do komentowania, lajkowania, udostępniania, obserwowania, retwittowania...

A, że Tomasz tak ładnie się z wami zawsze żegna, to go też odwiedźcie tutaj.

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia