środa, 6 września 2017

BookHaul : lipiec i sierpień

Szczerze to ja już nie wiem jak to jest, że te 2 miesiące minęły. Jak jeden dzień...


Mimo, że to 2 miesiące to jednak sądzę, że nie tak źle z wielkością tego Haula. Ostatnio kupuje mniej (nie żeby w tym tyg kupiła 2) i bardzo dobrze się z tym czuję, chociaż może dla niektórych nadal się wydaje że tego za dużo. No cóż...

Wybaczcie że nie będzie opisów i linków, ale za stara na to jestem...

LIPIEC i SIERPIEŃ

Zawsze dzieliłam te haule na miesiące, ale... nie wiem co kiedy kupiłam więc jedźmy z tym koksem!


 Egzemplarz recenzenckie:


Bez wątpienia jedna z najpiękniejszych książek jakie mam. Nie tylko wydana swietnie to też podobał mi się sam pomysł by to zrobić no i Media Rodzina jak zwykle się spisało, a recenzję możecie przeczytać tu.


Chyba najbardziej wyczekiwana premiera tego lata od Moondrive. Ciekawa choć może nie powalająca. Recenzja tu.



Ciekawa fantastyka a egzemplarz os selkar.pl i tam też moja recenzja.



Po tej lekturze to ja bałam się iść do toalety. Recenzja u mnie bliżej premiery która niestety została przesunięta na  2018 rok. Szukajcie info u Wydawnictwa Otwartego


Nowość od Papierowy Księżyc, bardzo intryguje, ale musi poczekać na swoją kolej.


Pierwszą część czytałam 2 lata temu i chyba czas nadszedł na część kolejną. egzemplarz od Media Rodzina.

KONKURS:


Dawno nic nie wygrałam więc bardzo miło było dostać to od Czwarta Strona. Szkoda że książka przyszła wymiętolona jakby przeszła coś traumatycznego. Dostałam więc 2 egzemplarz i... też był uszkodzony :(

ZAKUPY:


Jeżeli nie słyszałeś o akcji związanej z tą książkę to gdzie byłeś przez ostatnie... 3 miesiące!? Radze odwiedzić Moondrive Shop.


Gdy byłam an wakacjach nad morzem to tam były takie namioty sezonowe. Jeden z nich miało Tak Czytam i jedyną książką która mi pasowała była ta. No ale ja Batmanowi nie odmówię, szczególnie gdy kosztuje 5zł.


Świat książki często ma fantastyczne przeceny i na jedna z nich się skusiłam. Kosztowała mnie z 14zł a że lubię autorów to w sumie nie było argumentów przeciw.


ale prawdziwym powodem zakupów w ŚK było to. To tomisko kosztowało 14zł i chociaż nie planowałam jej czytać oprzeć się nie mogłam.



Jedna z tych książek której zakup miałam w planach. Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała. Idealna lektura na lato, chociaż u mnie będze to pewnie jesień.


A na Fitzpatrick skusiłam się bo w całkiem fajnej cenie była Kasie West, o której książek się uzależniłam. Przeczytałam i może nie jest ulubioną tej autorki, to jednak nadal nie schodzi poniżej pewnego poziomu.


Mam 2 inne książki Zavn i żadnej nie przeczytałam. Jednak bardzo spodobał mi się opis i niska cena.


Rzadko kupuję książki używane, jednak tę i tak planowałam kupić a że miła dziewczyna z Wrocławia ją sprzedawała w super cenie to zaryzykowałam. Warto bo książka jak nowa.




Jak może widzicie nie tak źle z tymi zakupami. Ostatnio zauważyłam że równie fajne jak kupowanie jest zmniejszanie stosiku tbr.
Chociaż tego może za bardzo na półce nie widać, u mnie w głowie stos się zmniejsza.


Z wy, z czego ostatnio zakupionego jesteście najbardziej zadowoleni?
Ja chyba z Illuminae - niesamowita książka.

Wiem, że ten post nie jest jakiś bogaty, ale w sumie i tak trochę przytłaczający. Jeżeli macie jakieś pytania na temat którejś pozycji, dajcie znać w komentarzach a ja postaram sie pomóc.

Na blogu będzie się teraz pojawiać mam nadzieję więcej wpisów więc o zobaczenia wkrótce.
A tych złaknionych książek zapraszam na mojego Instagrama!





12 komentarzy:

  1. Książki zacne. Mam na kilka ochotę między innymi na Illuminae

    OdpowiedzUsuń
  2. "Obca" jest fajna, dobrze, że kupiłaś :D A "Fantastyczne zwierzęta" przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdę na "Obcą" czas, jej wielkość trochę przeraża.

      Usuń
    2. Wiem, to samo miałam. W połowie nawet zrobiłam dłuższą przerwę na inne książki. Ale ostatnio bardzo korci mnie drugi tom, a ten jest jeszcze dłuższy! :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe pozycję. Najbardziej polecam Illuminae. <3

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki :) Ja mam zamiar przeczytać Milion Odsłon Tash oraz Żniwiarz.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Illuminae najlepsze <3
    Z tego bookhaul'u czaję się na Milion Odsłon Tash i Żniwiarza
    Wszystko inne też ciekawe ;)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wszyscy namawiają na to Illuminae więc może już najwyższy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, genialne zdobycze! Też wówczas w świecie książki zakupiłam między innymi playlistę dla dwojga, promocja była naprawdę świetna :D

    Ciekawa jestem też Illuminae i Milion Odsłon Tash,
    Tak blisko ma genialną okładkę!


    Pozdrawiam serdecznie!

    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia