piątek, 21 kwietnia 2017

BookNerd Rev: "Tysiąc pięter" czyli poznaj moją historię #2 - Eris [przedpremierowo]

Życie jest totalnie niesprawiedliwe...


Więc zacznijmy od początku, chociaż w tym momencie naprawdę jest mi ciężko pisać. Moje życie legło w gruzach i nie mówię tylko o tym, że jak moi przyjaciele dowiedzą się prawdy stracę wszystko, ale jak się okazało moje życie to jedno wielkie kłamstwo. 

Może przez całe życie żyłam pod kloszem, w wygodnym domu na 985 piętrze niczego mi nie brakowało. W Wieży, gdy niemal jest się na szczycie, raczej nie chce się myśleć o tym co poniżej. Jesteśmy jak królowie Nowego Jorku i słusznie. Powiedzcie sami, czy mając wszystko: sławę, urodę i pieniądze nie wykorzystywalibyście tego? 
Tak sadziłam. W gruncie rzeczy wszyscy pragniemy tego samego. A ja lubię z tego korzystać.

Może jestem trochę wyniosła, ale jak właśnie dowiodło życie, świat nie jest dla słabych, a gdybym się mała teraz załamać, nie dałabym rady się odnieść. 
Nie wyobrażam sobie co by się stało gdyby prawda o mnie i mojej rodzinie wyszła na jaw. Z pewnością to byłby koniec. No może Avery by się jeszcze starała, ale ona jest przecież doskonała więc tego się można po niej spodziewać.

Nie mogę uwierzyć, ze jeszcze niedawno życie było takie proste. To wszystko Jej wina, nie powinna mnie oszukiwać, nie powinna kłamać. Ale oczywiście myślała tylko o sobie, egoistyczna z... Jestem zła, jestem tak bardzo wściekła, że aż chce mi się płakać. Nie mogę jednak tego zrobić, zbyt wiele osób patrzy. 

Czy doszukuję się plusów? Raczej i z tym słabo, bo jak można widzieć pozytywy, gdy mogę stracić wszystko. I nawet jeśli zdecyduję się być z ... to też nie może wyjść na jaw. Tak bardzo chciałabym mieć kogoś z kim mogłabym porozmawiać. Ale ci których uważałam za przyjaciół nie zrozumieliby, odtrąciliby mnie. 

Prawda nie może wyjść na jaw. Jeszcze nie teraz. Będę sobą- idealną wersją siebie, z idealnego świata. Tak długo jak się da. Później... później już nie wiem.

XOXO Eris


 Dziś przyszła kolej na następną bohaterkę. Jeżeli nie byliście tu wczoraj, to koniecznie sprawdźcie co do powiedzenia miała Avery. Ta fascynująca opowieść o niezwykle uporządkowanej hierarchii klasowej, o tętniącym życiem Nowym Jorku przyszłości roku 2118, w którym wiele rzeczy opiera się na pieniądzu i kłamstwie, to idealna lektura dla każdego, kto lubi intrygę i silne osobowości.
Kolejną z nich poznacie jutro.

Niczego więcej nie zdradzę. 
Na razie niech to pozostanie słodką, małą tajemnicą.




Za możliwość przeczytania książki dziękuję:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia