środa, 7 marca 2018

BookHaul: styczeń i luty

Powracam z Book Haulami!

Dobrze mi szło niekupowanie, ale przełamałam się prę razy. Jednak pomijając jedną wyjątkową książkę, na żadną nie wydałam więcej niż 10zł!

Od przyszłego miesiąca Book Haule będą co miesiąc, bo już mi się miesza co kiedy dostałam/kupiłam.

Egzemplarze recenzenckie:


Egzemplarz od Wydawnictwa Media Rodzina, książka, która jest najwyżej w moim stosiku TBR i jeżeli mi się poszczęści może nawet dziś ją zacznę. 


Finał trylogii Osobliwego domu pani Pergrine to jedna z najbardziej osobliwych serii książkowych, a już na pewno jedna z najładniej wydanych. Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina a moją recenzję możecie przeczytać tu


W tym miesiącu przeczytam wiele thrillerów. Zachwalana przez wielu Surogatka już czeka u mnie na swoją kolej. Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Burda  Książki.


Także od wydawnictwa Burda Książki i także thriller. Tym razem w różowej okładce! Do tej pory czytałam dwa thrillery komediowe i mam nadzieję, że ten będzie równie dobry.


Ostatni thriller na tej liście, i to taki, który już przeczytałam. Bardzo dobra książka. Polecam. Egzemplarz od księgarni selkar.pl.


Jedna z tych książek na które bardzo czekałam. Świetna Victoria Schwab, tym razem w bardziej młodzieżowej wersji. Polecam, styl Schwab jest świetny. Egzemplarz od księgarni selkar.pl.


Właśnie kończę, ciekawa, australijska powieść. Nie wiem czy czytałam kiedykolwiek jakąś australijską powieść. Wydaje się, że miejsce pochodzenia nie ma znaczenia, ale wierzcie mi ma. Egzemplarz od księgarni selkar.pl.


Książka na którą czekałam od bardzo dawna. Nawet prosiłam, pisałam do wydawnictw by zajęły się książkami Kelly Oram. Na szczęście Wydawnictwo Dolnośląskie mam nadzieję zaczęło proces wydawniczy. Recenzja tu.


Nareszcie wznowienie Pułapki uczuć tym razem pod wydawnictwem YA! I śmiem twierdzić, że jest ładniejsza. Recenzja tu

Zakupy

Miałam w sumie nie kupować nic, bo mam aż za duży wyboru. Jednak było kilka promocji, że aż grzechem byłoby nie skorzystać. 
W tym roku chcę próbować nowych gatunków i tematów i to widać w moich zakupach.


Książka nagrodzonej Nagrodą Nobla pisarki to właśnie ten gatunek w którego stronę zaczynam się kierować. Kupiona na znak.com.pl za niecałe 10zł.


Fantastyczna, ilustrowana powieść o kobietach i ich historii w historii. Przewrotna, ironiczna i bardzo prawdziwa. Również zakupiona na znaku.


To trzyletni dziennik, gdzie codziennie odpowiadasz na pytania i możesz spojrzeć jak zmieniał się twój światopogląd. Zaczęłam go, zobaczymy co się stanie. Również zakupiony na znaku. 


Skuszona wielką promocją na Świecie Książki, kupiłam książkę o dziwnych przywarach polskich artystów. Przeczytałam kilka stron. Oh tych rzeczy nie dowiecie się na lekcjach języka polskiego.


I drugi zakup ze Świata Książki. Wywiady z więźniami o życiu w więzieniu. Na pewno dobra zabawa.


Jeżeli macie kupować jakieś książki z wydawnictwa Feeria Young sprawdźcie czy nie ma ich na stronie dadada.pl bo oni mają zawsze super promocje na to wydawnictwo. 


I chociaż miałam się nie kusić na książki YA jak na dadada.pl były za mniej niż 10zł to nie mogłam się powstrzymać. Ta i ta wyżej kosztowały mniej niż 15zł razem. 


Osobiście uważam, że Biedronka nie ma super promocji na książki, ale ostatnio im się udało. Było wiele fajnych propozycji. Mamie kupiłam sporo ładnych klasyków, a sobie komiks Joe Sugga i to za 10zł. Jak na komiks to grosze.


I najlepsze na koniec. Będąc w styczniu w Londynie, poszłam z przyjaciółkami do Waterstones na Piccadilly i tam najpierw w nasze ręce trafiła książka Carrie Hope Fletcher, którą uwielbiam, ale której nie planowałam kupować ale kosztowała mnie £1 więc skoro to Carrie to nie można powiedzieć nie.


Z Londynu miałam zamiar jednak wrócić z książką Gi, nie planowałam tej, bo nie tylko to twarda oprawa i prawie £13 ale... BYŁA Z AUTOGRAFEM! Kocham Gi.


Przysięgam, że od teraz będę to robić raz na miesiąc. Za dużo przy tym roboty.

Jeżeli Wy chcecie wzbogać swoją biblioteczkę zapraszam Was do wzięcia udziału w organizowanym przeze mnie rozdaniu na Instagramie!

1 komentarz:

  1. Świetne zdobycze! Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia