sobota, 1 grudnia 2018

12 Days of Christmas - BLOGMAS 2018

Rok temu po raz pierwszy na poważnie zorganizowałam BLOGMAS - 24 posty na 24 dni do świąt. Taki blogowy kalendarz adwentowy. Szkoda by było tak w tym roku nic nie robić, bo 24 posty nie mam czasu. Praca i chroniczne zmęczenie raczej mi na to nie pozwalają.



 Tak kombinowałam co zrobić by zrobić, ale się nie zarobić. 

Ciocia ebi podsunęła mi pomysł z 12 dniami świąt, tak, tak, to jest niby po świętach, ale wybieram inną formę.

Tak więc w tym roku 12 nie 24 i nie tylko blog ale też Instagramie, a precyzyjniej Insta Story.

Nadal pozwoli mi to na celebrowanie okresu przedświątecznego, ale też pozwoli trochę zaczerpnąć powietrza. 

A wyglądać będzie to tak:

6 postów na Insta story
(wtorek i czwartek)

6 na blogu
(sobota i niedziela)

I tak zaczynając już od wtorku zacznę swoje odliczanie.

Zapraszam więc Was na mojego Instagrama bo tam w ogóle będzie się dużo działo. Oprócz specjalnych postów mam zamiar na stories pokazać Wam jak np biblioteka przygotowuje się do świąt etc.

A na bloga zapraszam na pewno w przyszły weekend, bo mam kilka fajnych pomysłów na posty.

A tych, którym to jednak mało, zapraszam do przejrzenia moich zeszłorocznych postów Blogmas, 24 wpisy do nadrobienia ;)

No to szczęśliwego odliczania!



1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia