poniedziałek, 24 grudnia 2018

Rok na blogu ~ 12 Days of Christmas / BLOGMAS dzień 11

W przedostatnim poście Blogmas o tym jak minął mi ten rok tu na blogu.


39 postów
21 recenzji
2 posty o Oscarach
1 post bez komentarza

90320 wyświetleń bloga

Dużo? Mało?

Nie wiem. Powiem szczerze że ten rok nie był powalający. Ale mam dobrą wymówkę - nowa praca.

Mój najpopularniejszy post: 

Post którego nikt nie czytał:

Post z którego jestem najbardziej dumna:

W tym roku też bardziej skupiłam się na Instagramie. Moja relacja z nim t takie wzloty i upadki. Jednak sprawia mi to mnóstwo radości. Zapraszam - link.


To w czym z kolejnym rokiem się coraz mocniej utwierdzam to to, że chcę pisać i ten blog nie zniknie. Dziękuję Wam wszystkim za to, że czytacie, komentujecie, jesteście. Postaram się być lepsza.

W dzisiejszym dniu chcę jednak Wam wszystkim życzyć 
zdrowych, spokojnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia.
Spędzonych z najbliższymi, odpocznijcie, naładujcie baterie.
Smacznego jedzenia, dużo uśmiechów i miłej atmosfery.
Wszystkiego dobrego!

1 komentarz:

  1. Moje ogromne gratulacje. Naprawdę udany rok za Tobą. Życzę wielu kolejnych lat pełnych inspiracji i pomysłów na ciekawe posty blogowe. 😊

    Moja droga, Tobie i Twoim najbliższym życzę zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości. A Nowy Rok niech spełni Wasze plany i marzenia, te łatwe i te trudne do spełnienia. 😊 🎅 🎄

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia