piątek, 5 maja 2017

BookHaul: marzec i kwiecień

Kiedy tworząc ostatni Book Haul przysięgałam sobie, że będę to robić na koniec każdego miesiąca by mieć mniej roboty. Przypomniałam sobie o tym po dwóch miesiącach... 


Bez przeciągania:

MARZEC:
W marcu zaczęłam wprowadzać w życie pewien plan kupowania książek,tylko tych przemyślanych. Tak się złożyło, że właśnie w marcu miały premierę najciekawsze według mnie premiery. Takie długo wyczekiwane i planowałam wydać na nie więcej więc starałam się ograniczyć nieprzemyślane wydatki. Kilka książek też dostałam do recenzji, był EpikBox no i wielka przecena od Galerii Książki.


Egzemplarze recenzenckie:


Od Wydawnictwa Papierowy Księżyc otrzymałam pierwszą część Trylogii Grisza Leigh Bardugo. Wcześniej czytałam jej Szóstkę Wron i świeżo po lekturze powiem, wam że i ta seria raczej nie zawiedzie. Recenzja pojawi się w przyszłym tygodniu.


Tę śliczna szkolną wyprawkę otrzymałam od wydawnictwa Media Rodzina. Jest to absolutne "must have" każdego fana Harry'ego Pottera. Zyski ze sprzedaży przekazane są na cele charytatywne, a moją recenzję możecie przeczytać tu.


W ramach współpracy z księgarnią Selkar.pl otrzymałam dwie pozycje. Pierwsza to bardzo przyjemna obyczajówka, normalna i realistyczna. Recenzja moja znajduje się na stronie księgarni pod tym linkiem.


I druga powieść od Selkar.pl, tym razem historyczna fikcja z czasów średniowiecza z romansem, silną bohaterką i językiem stylizowanym na ówczesną epokę. Moją recenzję znajdziecie tu.


Tę pozycję otrzymałam od Moondrive. Dwa lata temu już czytałam ją w oryginale i moimi pierwszymi wrażeniami dzieliłam się tu. Teraz po lekturze polskiego wydania też napisałam recenzję. A książka dostępna tylko w Moondrive Shopie

Zakupy:


W marcu Galeria Książki prowadziła bardzo fajną promocję i co piątek dawała pulę książek za 10zł. Trudno było się oprzeć. Owszem nie czytałam wszystkiego co wcześniej napisał Rordan. Mam za sobą tylko pierwszą część Parcy'ego Jacksona, ale podobno do tej serii można podejść bez znania poprzednich. No i mówmy tu o bogach Asgardu!


I kolejna pozycja od Galerii Książki z ich fenomenalnej promocji. Mam nadzieję, że będą to jeszcze robić, bo chociaż nie planowałam tej książki kupować, za 10 zł nie mogłam tego nie zrobić. I tak, to GK odpowiedzialna jest za moje "nieprzemyślane zakupy", ale czy można mnie osądzać?! One były p 10zł!!!


W marcu przyszedł też nowy EpikBox a wraz z nim to cudo. Historia o Alladynie powiedziana na nowo, co powiem szczerze bardzo mnie fascynuje. Nie przeczytałam jeszcze, ale planuję niebawem. A dla tych zainteresowanych co było w Boxie to tu jest wpis.


I przechodząc do tych przemyślanych i długo wyczekiwanych premier na które wydałam więcej niż zazwyczaj. Dwór mgieł i furii drugi tom nowej serii Sarah J. Maas czytam teraz i obiecuję że recenzja się pojawi. Kupiłam je na stronie dobre-ksiazki.com.pl razem z dwiema kolejnymi pozycjami. Polecam tę stronę gdy planujecie kupować nowości, ale mam redę: gdy to robicie, to wchodźcie przez ceneo.pl bo czasami tak naliczają wam za książkę mniej niż przez wyszukiwarkę na dk.


Tym razem mamy do czynienia z opowiedzianą na nowo Baśniami 1001 nocy  jest to chyba moja ulubiona lektura marca, a recenzja tu.


Po lekturze Chłopaka z sąsiedztwa Kasie West po prostu musiałam przeczytać inne jej książki i powiem wam, teraz po lekturze 3 z nich (bo to nie ostatnia jej książka w tym poście) nadal tak sądzę. Obiecuje też recenzje specjalną, bo myślę, że warto.


Tak, to jest angielskie wydanie i tak nie kupicie go w Polsce. Dla tych co np nie mogą doczekać się polskich premier polecam stronę bookdepository.com z której wysyłka do nas jest za darmo, a ceny porównywalne do naszych. Co do książki to Carrie Hope Fletcher jest nie tylko pisarką, ale i aktorką, piosenkarką i youtuberem. To właśnie z YouTube ją znam i jest jedną z najfajniejszych osób jakie tam poznałam. Dlatego chętnie wydałam pieniądze na coś jej. PS. Koniecznie obczajcie jej kanał.

KWIECIEŃ

Kwiecień nie był jakiś kosmiczny pod względem premier i zakupów. Te najfajniejsze kupiłam 30 marca, zaliczam je do kwietnia bo w sumie wtedy je dostałam. I gdyby nie to że był Światowy Dzień Książki to bym chyba nic innego bym nie kupiła. No i jest kilka książek z współpracy.

Egzemplarze recenzenckie


Od wydawnictwa Moondrive otrzymałam te ciekawą, futurystyczną książkę, z którą wiąże się kilka postów na moim blogu więc zapraszam 1, 2, 3, 4 i właściwa recenzja.


Nowość od Media Rodzina. Obyczajówka, która mam nadzieję idealna będzie na maj. Oczywiście jak tylko przeczytam, pojawi się też recenzja.


Od wydawnictwa Mamania otrzymałam tę prześliczną książkę, która teoretycznie jest dla młodszych czytelników, ale mnie do tej pory to nie przeszkadzało i tak jak wyżej - jak przeczytam, recenzja na pewno się pojawi.

 Zakupowo:



Pierwszy zakup z okazji Dnia Książki.  Nie wiem czy kiedykolwiek korzystaliście z promocji empika 3za2 ale to jest moja zdecydowanie ulubiona promocje. Tu naprawdę to działa, a nie ze nagle musicie płacić za tę 3. Tak więc dwie kolejne też sa z tej promocji. Jennifer L. Armentrout znam z jej książek NA pisanych pod pseudonimem J. Lynn. Jestem ciekawa jak radzi sobie w innym targecie.


Książka, która zaciekawiła mnie opisem, po prostu. Coś co czuję odpowie moim gustom.


Książka, którą widzę wszędzie. Boję się o emocjonalny rollercoaster, ale w sumie nie mogę się doczekać.


Wspominałam, że dwie ksiazki kupiłam w marcu i mówiłam też, że Kasie West się tu jeszcze pojawi. I proszę. Już przeczytana, czeka na wenę by napisać recenzję. Zakupiona, tak jak kolejna na PanTomasz.pl



Zdecydowanie najbardziej wyczekiwana książka tego roku na razie. (najdroższa też) Druga część Szóstki wron. Tak samo dobra i pięknie wydana jak poprzednia. 



To chyba wszystkie nowość w mojej biblioteczce. Już tworzy się kupka na maj. Chyba czas zacząc robić te Haule co miesiąc. Uważam, że i tak jest progres. W moim kupowaniu. Jestem znacznie rozważniejsza. Przydała by się tylko nowa półka, albo pokój... 

Czytaliście którąś z tych pozycji? Po co warto sięgnąć szybciej?
Dajcie znać w komentarzach!


A i jeszcze!
Zachęcam Was do obserwowania mojego konta na Instagramie!

klik w obrazek


1 komentarz:

  1. Nie lubię książek fantastycznych , ale z chęcią przeczytałabym "co przyniesie wieczność " i "Ps: I like you " :)
    Bardzo fajne recenzje :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia