piątek, 1 grudnia 2017

BLOGMAS DZIEŃ 1

Rzekło się. 
W tym roku robię Blogmas!


Cały post na czerwono?
Why not.


Czym jest Blogmas?

To 24 posty w grudniu, aż do Świąt, publikowane codziennie,
 w których będę się starać, na różne sposoby, obudzić w Was  Ducha Świąt.

24 posty brzmi przerażająco i tak jest, ale dam radę.
Mam listę


Właściwie większość postów jest już gotowa. Prawie.

Czego możecie spodziewać się od Blogmas?

Starałam się by każdy znalazł tu coś dla siebie. Będą więc posty o tym jak wczuć się w Święta, jak i gdzie kupować prezenty i co kupować. Będzie trochę o książkach, filmach, serialach i muzyce.
I bardzo dużo o Bożym Narodzeniu.


Będzie jak u mnie na choince - wszystkiego po trochu!

Jak mam wiedzieć kiedy będzie nowy post?


Nie mogę zagwarantować wam jednej pory publikacji. Coś pojawi się codziennie, ale zachęcam po prostu do obserwowania bloga, informacje pojawiać się będą też na Facebooku i Instagramie
(jeśli do 20 grudnia będzie u mnie 500 obserwatorów to będzie MEGA rozdanie)

Czy nie za wcześnie na świętowanie Świąt?


Wierzcie mi, gdybym mogła to już 2 listopada ubrałabym choinkę!


Zapraszam więc codziennie na nowy wpis. 
Mam nadzieję, że poświęcicie te kilka minut (codziennie) na moje wypociny. 
Starałam się.

DO ZOBACZENIA JUTRO!

Dni do świąt:
Podoba ci się to zdjęcie? Daj mu serduszko!

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym Blogmasem. Nie często się z tym spotykam. ;)
    Oczywiście zaobserwowałam bloga, żeby zaglądać częściej, nie chcę przegapić tych świątecznych postów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pomysł bomba i z chęcią będę tutaj zaglądać.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, może i ja kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia