poniedziałek, 4 grudnia 2017

Vlogmas [BLOGMAS DZIEŃ 4]

Gdyby nie Vlogmas nie byłoby mojego Blogmas. Proste, może nie oczywiste. Dziś podzielę się z wami Vlogmasami, które oglądam w tym roku i które polecam, bo w tych filmikach jest coś wyjątkowego co trudno znaleźć  nawet u tych samych Youtuberów przez cały rok. 


Czym jest Vlogmas? To filmowa wersja Blogmas. Nie ważne czy siedzisz przed kamerą i robisz świąteczne filmiki czy nagrywasz swój dzień. 

Gdy planowałam ten post liczyłam na trochę więcej, bo w zeszłym roku miałam minimum 5 filmików do obejrzenia codziennie. W tym roku nie wszyscy robią vlogmas ale i tak jest kilku których z przyjemnością będę oglądać i wam też polecam:

Oto oni:
1. Zoella


Zoella aka Zoe Sugg to królowa Vlogmas. Trudno temu zaprzeczyć, zwłaszcza gdy wpisujecie w wyszukiwarkę "vlogmas" i ona wyskakuje jako pierwsza. Kiedyś do Zoe miałam bardzo krytyczne podejście, bo oparte na skandalach, głupich przypuszczeniach i tym co mówią inni. Gdy dałam jej szansę (właśnie dzięki vlogmas 2015) odkryłam, że to właściwy youtuber dla mnie. Nie tylko ma odpowiedni kontent, ale naprawdę ją lubię.
A najbardziej lubię jej vlogmas. Zoe szaleje na punkcie Świąt i to dokładnie coś czego oczekuję. Z nią naprawdę można się w Święta wkręcić jeszcze bardziej, przynajmniej mnie się to udało. A szukając inspiracji na Blogmas z tego roku przeglądałam jej filmiki z poprzedniego.
A tak wyglądał jej pierwszy dzień:

Do nadrobienia macie tylko 3;)


2. Giovanna Fletcher


Giovanna Fletcher, pisarka, mama, youtuberka i żona Toma Fletchera, autora Gwiazdkozaura. Gi jest urocza, kochana i ma w sobie tak dużo pozytywnej energii, że trochę jej przechodzi i na mnie za każdym razem. Dlatego gdy robi vlogmas, te pozytywne  dostaję codziennie.
Jedna z moich ulubionych osób na YouTube i jestem jej niezmiernie wdzięczna, że zdecydowała się na grudniowe filmikowe szaleństwo. 
Gdy wyżej pisałam, że miałam nadzieję na więcej osób, które się vlogmas podejmą, myślałam głównie o jej mężu Tomie i jego siostrze Carrie. Niestety w tym roku sa za bardzo zagonieni, ale możecie pooglądać ich sprzed roku! (klikając na ich imiona znajdziecie ich filmiki)
A dla was pierwszy dzień vlogmas Gi!

Do nadrobienia 4, ale dacie radę!

Chociaż... Tom nie robi vlogmas, najwyraźniej robi "not vlogmas" kto wie czy nie codziennie. Jakoś mało w tym "nie" szczerości.



3. ciocia ebi


To zasługa Ebi, że mój Blogmas ma w tym roku 24 dni a nie jak planowałam 12. To ona mnie troszkę do tego sprowokowała i teraz jestem jej za to bardzo wdzięczna. No i nie mogłabym sama nie umieścić jej w tym wpisie, bo Ewa w okresie przedświątecznym towarzyszy mi już drugi raz. No i myślę, że jak się ładnie do niej uśmiechniemy wplecie coś super o Harrym Potterze w te vlogmasowe filmiki. 
A to jej dzień pierwszy - zapowiedz vlogmas!

I tylko 4 odcinki do nadrobienia!

4. The Advent Calendar of room 9


Utalentowani, pięknie ludzie śpiewający świąteczne piosenki? Kto może się oprzeć?!
Ok, troszkę oszukuję, bo te filmiki nie są z tego roku, tak naprawdę nawet nie są z poprzedniego, ale są na tyle aktualne, że nie mogłam im wam nie pokazać. W 2013 Anton Zetterholm i Rob Houchen, którzy w tamtym czasie grali Enjorlasa i Mariusa w Nędznikach na West Endzie stworzyli ten kapitalny kalendarz adwentowy, gdzie zarówno oni jak i niemal cała obsada musicalu śpiewała. Ludzie za których oglądanie na scenie płaci się nie małe pieniądze dostępni całkowicie za darmo i w tak przyjemnej formie. Szukacie drugiej playlisty bo moja wczorajsza wam nie wystarcza? Spróbujcie tej!


To nie jest dzień pierwszy, ale jak po wysłuchaniu tego utworu nie posłuchacie więcej to jesteście dziwni!


Ktoś z Was ogląda jakieś vlogmasowe filmiki? Kogo polecacie?


Jak tam wasze przedświąteczne nastroje? Ja powiem szczerze tak jeszcze pół na pół. Znaczy Blogmas troszkę mnie nakręca, ale tak jest od połowy listopada. Daleko mi jeszcze do najwyższego levelu. Może jutro ... Dziś jednak odebrałam swój świąteczny komplet pościeli, więc troszkę bardziej mi świątecznie. Głupie wiem, ale działa.

Jutro recenzja, jak zawsze co 2 tygodnie kolejna literka alfabetu. Literka D i może was ucieszy, że na warsztat biorę pewną bardzo popularną serię, z której zdjęcie widzieliście we sobotnim odliczaniu. Wiecie co to będzie?


Dni do Świąt:
Zapraszam na swojego Instagrama, jeśli do 20 grudnia dobijemy do 500 obserwatorów będzie mega rozdanie!

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia